Romtelecom, cel mai mare jucator al pietei locale de telefonie fixa, sustine ca, mai ales in perioada de criza economica, este important pentru companie sa-si pastreze clientii si, in acelasi timp, sa faca si profit, arata Yorgos Ioannidis.
De acord cu seful Romtelecom, Yorgos Ioannidis (foto dreapta), este si CEO-ul Cosmote, al treilea operator de telefonie mobila din Romania, care afirma ca printre prioritatile companiei se numara pastrarea unui numar cat mai mare de clienti care sa fie multumiti de serviciile furnizate de operator.
"Nu conteaza daca suntem primii sau numarul trei in piata, din punct de vedere al numarului de utilizatori sau al veniturilor obtinute, pentru anumiti clienti, noi oricum suntem pe locul intai. Iar asta conteaza mai mult", a declarat Stefanos Theocharopoulos (foto stanga).
In plus, dupa cum adauga Ioannidis, daca ai clienti satisfacuti de ceea ce le oferi, ramane doar o chestiune de timp pana cand vei fi numarul unu.
In urma ofertei lansate ieri de cei doi operatori telecom detinuti de grupul grec OTE, numarul de clienti noi este estimat sa creasca. "Nu am fi dat curs acestui parteneriat daca nu credeam in el si in faptul ca ne poate aduce clienti noi", a spus Theocharopoulos.
De cealalta parte, seful Romtelecom se asteapta ca veniturile sa nu se reduca in urma ofertei comune lansate impreuna cu Cosmote, prin care clientii au incluse in abonamente pana la mii de minute lunar pentru apelurile catre retele fixe nationale si Cosmote, sute de minute incluse pentru convorbiri catre alte retele mobile nationale, tarife locale pentru apelurile internationale, desi fiecare dintre cei doi operatori va plati celuilalt taxele de interconectare aferente.
Astfel, Yorgos Ioannidis crede fie ca numarul utilizatorilor ar putea creste ca urmare a acestei oferte sau ca o parte dintre clienti vor contracta pachete cu ma