A doua ediţie a show-ului „VOCEA ROMÂNIEI”, sezonul 2, a fost lider de audienţă. Datele Conform Kantar Media arată că emisiunea a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public, transmite postul de televiziune din Pache.
Cifrele arată că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49, “VOCEA ROMÂNIEI”, sezonul 2, a înregistrat o audienţă medie de 13.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29 procente, de două ori mai mult decât următorul clasat, Kanal D care a întregistrat 6.3 puncte de rating şi o cota de piaţă de 13.7%. Antena 1, principalul competitor, s-a clasat pe locul al treilea cu 4.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9 procente.
“VOCEA ROMÂNIEI” a fost lider şi la nivelul publicului din mediul urban, cu o medie de 10.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21.1%. Kanal D a obţinut la nivelul aceluiaşi target 7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.7 procente, iar Antena1 a înregistrat 4 puncte de rating şi 7.8 procente cotă de piaţă.
Peste 2 milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe “VOCEA ROMÂNIEI” în minutul de aur 21:33, ProTV obţinând 15 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27.5 procente. La nivelul publicului commercial, minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:57, când “VOCEA ROMÂNIEI”, sezonul doi, a obţinut 18 puncte de rating şi 37 procente cotă de piaţă, la o diferenţă considerabilă de Kanal D (4.5 rating şi 9.3 cotă de piaţă) şi Antena 1 (4.3 rating şi 8.9 cotă de piaţă).
Lupta dintre Loredana, Marius Moga, Smiley şi Horia Brenciu devine tot mai aprigă
Bătălia vocilor a continuat aseara la ProTV. Antrenorii şi-au mai ocupat câteva din cele 14 locuri disponibile pe care fiecare le are în echipa sa. Nivelul concurenţilor este din ce în ce mai ridicat, iar lupta dintre Loredana, Marius Moga, Smiley şi Ho