Noua campanie a celor de la Sony, pentru consolele PlayStation 3, foloseşte o tehnologie rezervată, de obicei, simulatoarelor de zbor, scrie Daily Mail.
Cele trei filmuleţe, "care par să transforme fiecare perete într-un televizor", oferă o posibilă imagine a viitorului divertismentului, notează publicaţia.
Videoclipurile au fost realizate fără post-producţie sau vreo intervenţie digitală, folosindu-se doar câteva proiectoare, câţiva actori, plus camera Eyetoy.
Sony susţine că filmuleţe au fost realizate "din prima", fără duble sau editări. Totuşi, japonezii au "trişat", folosind beţe în vârful cărora au aşezat diverse obiecte care par că plutesc prin cameră.
Noua campanie a celor de la Sony, pentru consolele PlayStation 3, foloseşte o tehnologie rezervată, de obicei, simulatoarelor de zbor, scrie Daily Mail.
Cele trei filmuleţe, "care par să transforme fiecare perete într-un televizor", oferă o posibilă imagine a viitorului divertismentului, notează publicaţia.
Videoclipurile au fost realizate fără post-producţie sau vreo intervenţie digitală, folosindu-se doar câteva proiectoare, câţiva actori, plus camera Eyetoy.
Sony susţine că filmuleţe au fost realizate "din prima", fără duble sau editări. Totuşi, japonezii au "trişat", folosind beţe în vârful cărora au aşezat diverse obiecte care par că plutesc prin cameră.