Prima ediţie a emisiunii „Vocea României“ a fost urmărită de peste un milion de români, înregistrând cifre peste cele trei episoade ale „X Factor“.
Odată cu grilele de toamnă a început şi lupta dintre cele două talent-show-uri „Vocea României" (Pro TV) şi „X Factor" (Antena 1). Au structuri diferite, însă obiectivul este acelaşi: să caute cele mai bune voci din România. Cele două emisiuni au avut un start incomparabil cu talent-sow-ul „Românii au talent" de la Pro TV, dar au avut cifre bune, peste media celor două staţii.
Prima ediţie a emisiunii „Vocea României", de marţi seară, de la Pro TV, a fost urmărită de puţin peste un milion de telespectatori din mediul urban. Pe de altă parte, prima ediţie „X Factor" de la Antena 1, difuzată sâmbătă, în urmă cu două săptămâni, a avut o medie de 652.000 de telespectatori pe minut, devansând cu puţin Pro TV.
Cea de-a doua ediţie, de duminică seara, a fost depăşită de departe de filmul de la Pro TV. Producţia a fost urmărită de 559.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV avea o medie de audienţă de 807.000 pe acelaşi tronson orar. După această lovitură, reprezentanţii Antena 1 au decis să difuzeze emisiunea doar sâmbăta. Cea de-a treia ediţie „X Factor" de sâmbăta trecută a reuşit audienţe mai bune: 801.000 de telespectatori la nivel urban, în timp ce Pro TV a avut 419.000.
Juriul „X Factor“: Mihai Morar, Paula Seling, Adrian Sînă de la Akcent
Juriul, cheia succesului
Cele două emisiuni vor avea succes, însă nu vor mai atinge ratingurile istorice de la „Românii au talent", care a avut audienţe de până la 4 milioane de români, crede analistul Iulian Comanescu. El pune totuşi sub semnul întrebării profitabilitatea celor două producţii, ambele necesitând bugete foarte mari. În ceea ce priveşte calitatea celor două talente-show-uri, omul de media crede că juriul de l