Braşovul, Constanţa şi Iaşiul sunt oraşele luate în vizor de reprezentanţii Starbucks în vederea unei dezvoltări a reţelei în România, a declarat Jim Brandon, Managing Director Marianopolous Coffee Company România, Grecia, Cipru şi Bulgaria.
„Atunci când ne uităm la o piaţă punem o hartă pe masă şi spunem «vrem să fim în acest colţ al acestei străzi». Dacă acel loc nu va deveni disponibil nu vom deschide o cafenea”, explică managerul.
Lanţul de cafenele Starbucks a intrat pe piaţa din România în 2007. La nivel mondial, compania deţine peste 14.000 de cafenele în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, America Latina şi Coasta Pacifică.
În România, Starbucks deţine în prezent opt cafenele în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. Anul acesta, compania îşi propune să deschidă noi cafenele în mall-uri, dar şi în spaţii stradale. „Nu vă pot spune timingul exact, depinde de piaţă, de unde ne doresc consumatorii. Nu vom face compromisuri, vom intra doar în cele mai potrivite locaţii”, a mai spus sursa citată. Braşovul, Constanţa şi Iaşiul sunt oraşele luate în vizor de reprezentanţii Starbucks în vederea unei dezvoltări a reţelei în România, a declarat Jim Brandon, Managing Director Marianopolous Coffee Company România, Grecia, Cipru şi Bulgaria.
„Atunci când ne uităm la o piaţă punem o hartă pe masă şi spunem «vrem să fim în acest colţ al acestei străzi». Dacă acel loc nu va deveni disponibil nu vom deschide o cafenea”, explică managerul.
Lanţul de cafenele Starbucks a intrat pe piaţa din România în 2007. La nivel mondial, compania deţine peste 14.000 de cafenele în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, America Latina şi Coasta Pacifică.
În România, Starbucks deţine în prezent opt cafenele în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. Anul acesta, compania îşi propune să deschidă noi cafenele în mall-uri, dar şi în spaţii stradale.