La sfarsitul lui 2006, Octavian Badescu alegea sa renunte la functia de director general si la actiunile detinute la Alo Curier, una dintre cele mai importante companii de curierat romanesti, pentru ca in primavara 2007sa isi infiinteze propria firma in acelasi domeniu. Insa, de anul trecut, antreprenorul a deschis un nou business pe segmentul cercetarii de piata.
Chiar daca a fost o persoana activa inca din liceu, cand a inceput sa lipeasca afise electorale pentru ca isi dorea sa devina politician, iar din 2004 devenea asociat intr-o firma de marketing direct, abia din 2007, la 32 de ani, Octavian Badescu deschidea prima afacere pe cont propriu, un business foarte legat de domeniul pe care il stia cel mai bine: curieratul.
La cateva luni dupa demisia din functia de director general si vanzarea celor 25% dintre actiunile pe care le detinea la Alo Curier, perioada in care a fost consultant pentru Romania si Bulgaria pentru DPD (Pegasus), Badescu a hotarat sa devina antreprenor.
"Acela a fost un punct de inflexiune, daca nu decideam atunci erau slabe sanse sa mai fiu vreodata antreprenor in acest domeniu", a declarat Badescu pentru Wall Street.
A vandut doua garsoniere si, din banii obtinuti, a investit aproximativ 50.000 de euro pentru infiintarea afacerii de curierat dezvoltate prin brandurile Sameday (servicii de livrare in aceeasi zi) si Field Expert (marketing direct). In primul an, Active Business Solutions, firma prin care functionau cele doua afaceri, a inregistrat afaceri de 250.000 de euro si un profit de aproximativ 5%, pentru ca anul trecut sa ruleze 700.000 de euro cu un profit de aproape 10%.
Ulterior, a mai facut cateva schimbari importante: l-a adus in actionariatul companiei pe Lucian Baltaru (25 de ani), fostul director de vanzari al Alo Curier, numindu-l totodata director general, iar de la inceputul acestui an cele