Operatorul de telefonie are un buget în Marea Britanie de 76 milioane de lire sterline Mediaedge:cia a câştigat contul de media pentru Marea Britanie al companiei Orange, deţinut până acum de agenţia grupului Interpublic, Initiative Media.
Bugetul de media planning şi media buying din Marea Britanie al operatorului de telefonie mobilă Orange a fost preluat de agenţia Mediaedge:cia, parte a grupului M. Valoarea contului este de 76 milioane de lire sterline.
Mediaedge:cia se va ocupa de toate operaţiunile brandului. În ultimii trei ani, Orange s-a aflat în portofoliul agenţiei Initiative, parte a grupului de comunicare Interpublic.
La acesta se adaugă şi contul de digital planning, deţinut până acum de I-Level, care valorează 1,5 milioane de lire sterline. Agenţia a reuşit „să sufle” contractul de sub nasul unor companii precum Media Planning Group (ce aparţine grupului Havas), Carat (Grupul Aegis) şi Walker Media (M&C Saatchi).
Justin Billingsley, Brand Marketing Director al Orange Marea Britanie, a declarat pentru publicaţia „MediaWeek”: „Suntem încrezători că decizia noastră va îmbunătăţi integrarea media a brandului nostru şi că partea de media planning va fi la fel de inovativă ca şi partea noastră de creaţie”.
Orange România nu comentează
Trebuie menţionat că anul trecut, Orange a cheltuit în Marea Britanie aproape 11 milioane de lire sterline în marketingul digital.
În România, bugetul de media al Orange este administrat de Initiative Media, parte a grupului Lowe România. Contactaţi de „Adevărul”, reprezentanţii Orange România au refuzat să facă vreun comentariu referitor la posibilitatea ca bugetul să fie aliniat la Mediaedge:cia. Surse din piaţă susţin că Orange derulează mai multe pitch-uri de media în diferite ţări europene.