Deşi talk-show-urile sunt mai multe în acest sezon, audienţele sunt inferioare celor din anii trecuţi. Talk-show-urile sportive s-au retras de pe televiziunile generaliste către posturile specializate. Doar emisiunea lui Vlad Enăchescu se apropie de un punct de rating. Schimbarea proprietatului drepturilor TV pentru Liga I a produs mişcări în ofertele acestui tip de programe. A dispărut „Ziua de fotbal” de la Kanal D, iar „Minutul 91” s-a transferat de la TVR 1 la Realitatea TV, odată cu plecarea lui Vlad Enăchescu la Telesport.
Ediţiile emisiunii au avut cea mai mare audienţă medie de pe piaţă. Aproape 62% din telespectatorii din mediul urban sunt bărbaţi şi 38,3% au studii superioare. Din 13 septembrie, programul lui Enăchescu se numeşte „Realitatea Sportivă”.
Lansarea canalului GSP TV, care transmite majoritatea meciurilor din Liga I, a condus la apariţia de noi talk-show-uri : „All Goal” cu Emil Grădinescu, „Clubul GSP” cu Radu Naum şi „Zona Verde” cu Andrei Vochin.
Ovidiu Ioaniţoaia cu al său „Recurs” a trecut de pe Antena 2 (unde emisiunea se îngropase) pe GSP TV. Mutarea a fost inspirată, pentru că cele 15 ediţii ale programului „Recursul etapei”, difuzate în perioada 26 iulie – 2 noiembrie, au o audienţă medie superioară faţă de cele ale talk-show-urilor de pe GSP TV.
Trebie precizat faptul că GSP TV se poate vedea pe reţeaua RCS&RDS şi Digi TV. Aşadar, programele au un handicap competiţional (de acoperire) faţă de concurenţă.
Publicul s-a săturat de trăncăneală
Dar nici concurenţa nu este scutită de efectele ciocnirilor de interese. Canalul Telesport nu se recepţionează pe RCS&RDS şi Digi TV (conflictul de orgolii dintre operator şi grupul Realitatea!), aşa încât şi „Fanatik Show” suferă din această perspectivă.
Oricum, talk-show-ul lui Horia Ivanovici est