Sandero Stepway este unul dintre cele mai aşteptate modele Dacia pe piaţa europeană în condiţiile în care peste 50% din vânzările modelului de clasă mică aparţin versiunii crossover. În premieră România este prima ţară care testează noua gamă Dacia.
În acest context, cea de-a doua generaţie a modelului s-a dorit a fi cel puţin o clasă peste cel vechi. Acum Stepway nu mai este doar o versiune cu bandouri laterale tipice pentru off-road şi o gardă la sol înălţată, ci este şi versiunea de top, fiind cel mai bine echipată, inclusiv cu sistem de navigaţie.
Primul lucru care sare în evidenţă la noul Stepway este faptul că dispune de jante din tablă care cu ajutorul unor capace cromate imită foarte bine jantele din aliaj. Astfel se pot face reduceri de costuri, dar fără a afecta imaginea. Designul acum este unul mult mai plăcut la exterior. Este dinamic, tineresc şi atractiv, mai ales cu bandourile laterale, nuanţele caroseriei şi chiar prin garda la sol înălţată.
La interior însă clientul de maşină vest-europeană va fi uşor dezamăgit. În timp ce în cazul Dokker şi Lodgy Dacia a demonstrat că poate face un habitaclu mai "vesel", nu aceeaşi strategie a fost adoptată şi pentru noile Sandero, Sandero Stepway şi Logan. Interiorul este dominat în totalitate de un plastic fie negru, fie gri-închis. Singurele elemente care sparg monotonia reprezintă cercurile cromate din jurul gurilor de ventilaţie.
Printre punctele forte ale lui Stepway râmân spaţiul interior, superior multor modele de clasă mică, portbagajul care poate găzdui bagajele a trei sau chiar patru persoane şi confortul suspensiei. Tocmai pentru că dispune de o gardă la sol înălţată, Stepway se adresează celor care circulă mai des pe drumuri accidentate şi implicit au nevoie de o suspensie mai confortabilă. Şi au obţinut-o. Mai mult, cu toate că vorbim despre o suspensie elastică, aceasta tot