Pentru neiniţiaţi, Toyota Hilux este maşina cu care băieţii de la Top Gear au ajuns la Polul Nord. Nu vă dau adresa de YouTube, pentru că ştiu că veţi găsi şi singuri clipul. Răspunsul este DA. Este la fel de „mare” şi impozantă în realitate, mai bine finisată decât Mazda BT50 şi mai puţin accesorizată decât Nissan Navara. A ajuns la cea de-a şaptea generaţie, a primit şi un facelift – deci este un succes.
Să fim bine înţeleşi. Hilux-ul nu este o maşină „de fiţe”. Nu este o maşină de oraş, nu ne dăm cu ea pe Dorobanţi să o ambalăm să le tremure fetelor linguriţa din ceşcuţă. Este o maşină pe care ai luat-o pentru muncă şi îşi va face treaba cu prisosinţă. Taman de aceea dacă am rupe-o în piese şi am îngropa-o într-o băltoacă de ulei, apoi peste 50 de ani am asambla-o... probabil ar porni de la prima cheie. Nu este un pariu, este sentimentul de durabilitate inspirat de model.
Drăguţ este că ai de ales dintre mai multe variante Hilux. Cu cabină dublă sau fără, cutie automată sau manuală, 144 sau 170 de cai. Oricum ai lua-o, ţi se pare foarte cool. Unde mai pui că peste câteva zile sau săptămâni invariabil va ninge şi vei avea de ales între a te uita la ştirile de la televizor şi a trage o fugă până la munte. Cu bagaje, familie, câine şi tot ce mai doreşti...
Noi am testat
Motorizare: 2.5D/144CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 12.5 s
Viteza maximă: 170 km/h
Cutie: 5M/T
Auto+Artă=Love
BMW. A doua ediţie Visualart Challenge, care s-a desfăşurat în intervalul octombrie-noiembrie 2010, a propus participanţilor o temă de creaţie, lăsând libertate totală pentru alegerea modului de exprimare. Competiţia din acest an a avut ca temă „Viteza” şi a atras peste 90 de participanţi cu peste 120 de lucrări variate – de la sculptură la desen, fotografie, pictură sau animaţii 3D şi scurt metraje. Rezultatul a fost o interpretare de