Gazeta Online a rupt contractul cu agentia Boom si a incheiat o intelegere pe doi ani cu Intact Interactive, agentia care face parte din acelasi trust cu gsp.ro. Augustin Roman, directorul executiv al Gazetei Online, vorbeste intr-un interviu pentru HotNews.ro despre mutarea inceputului de an in online.
Care au fost principalele criterii folosite cand ati ales Intact Interactive? Intact Interactive are in acest moment cel mai bun portofoliu de site-uri si o echipa de vinzari cu experienta. Am mai colaborat cu ei in diverse alte momente si am facut-o foarte bine.
Veti continua sa lucrati, cel putin punctual, si cu alte regii pentru vanzarea publicitatii pe site-urile GSP? S-a pus problema internalizarii unei parti din vanzari? Deocamdata, spatiul de pe site-urile GSP este cedat in exclusivitate Intact Interactive. Proiectele speciale pe cele 20 de siteuri le vom lucra impreuna cu ei. Daca vom lansa site-uri noi, atunci este posibil sa le vindem si singuri. Prima optiune pe noile produse o are tot Intact Interactive.
Ce tinta si-a propus Gazeta Online pentru cresterea numarului de vizitatori pe site-urile din portofoliu?
Vrem o crestere de 50%. Daca tinem cont ca avem 1,4 milioane de unici deduplicati in reteaua GSP, atunci 2 milioane de unici ar putea fi un obiectiv.
Cum au influentat conditiile de criza stabilirea tintelor pentru 2009, asa cum sunt enuntate pe blogul tau?
Obiectivul nostru in 2009 este eficienta! Vom incerca sa oferim eficienta inclusiv partenerilor nostri. Avem site-uri premium, profil de utilizator foarte bun, ne diferentiem si ne distantam de siteu-rile concurente, care aluneca foarte mult catre expunere de sex. Noi am achizitionat in exclusivitate drepturile video ale Ligii 1, Cupei si echipei nationale, preferind sa pastram contentul de calitate.
Care au fost principalele provocari in a