Fără a încerca să-i jignim pe japonezi, reacţionăm european şi declarăm încă din prima: maşina asta-i Golf curat! Să mă explic. Nu sunt fan Golf, însă ştiu cum reacţionează românul atunci când vorbeşte de maşina asta, sechele de când golful ajunsese doar la episodul patru. Fiabilitate, siguranţă, competitivitate. Bla, bla, bla.
Ei bine, ăsta-i sentimentul când intri într-un Auris. Că ai de-a face cu o maşină pe care te poţi baza, cu preţ popular, în care plasticele nu-ţi iau ochii. Totul e la locul lui, iar ţinuta de drum/stabilitatea/frânele/suspensiile autovehiculului toate îşi fac treaba în mod corect şi riguros. Cu alte cuvinte... o maşină nemţească, nu?
Motorizarea testată de 1,3L este destul de îndrăzneaţă şi constaţi cu surprindere că demarajul nu este de lepădat. Ce-i drept, nici consumul, dar asta este o cu totul altă poveste.
Numai că, precum în bancul cu americanii care i-au lăsat pe sovietici să vopsească luna în roşu, pentru a scrie apoi Coca-Cola, japonezii au ţinut să pună punctul pe i. Sau pe Y, că vorbim de Toyota. Au dotat varianta premium cu un sistem navi cu touchscreen (plus USB, card reader, Aux şi Bluetooth) pe care ţi-l oferă gratis.
Noi am testat
Motorizare: 1,3 L/101 CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 13,1s
Viteza maximă: 175 km/h
Transmisie: 6MT
Consum: 7,3/5,1/5,9 l
NEWS
BMW X1 Live Tour
În perioada 28-31 ianuarie, la Poiana Braşov, este programat BMW X1 Live Tour, ca parte a unui program internaţional în parteneriat cu producătorul de echipamente sportive K2. Sunt organizate teste cu modelele din gama BMW X şi teste pe pârtie cu schiurile K2.
BMW X1 Live Tour are ca punct central colaborarea cu producătorul de echipamente sportive K2, noul BMW X1 şi ediţia limitată de schiuri K2 LTD BMW X1. Este vorba de numai 500 de exemp