Sursa foto: Mediafax
Meciul de fotbal Steaua – Petrolul și Suleyman au fost aproape la egalitate. Ce-i drept, meciul de fotbal a fost difuzat pe două posturi, la Antena 1 și la Dolce Sport, iar audiența cumulată a acestora a fost puțin peste Kanal D. Meciul de aseară a fost urmărit de 2,3 milioane de persoane la nivel național, dintre care 1,2 milioane de persoane erau din mediul urban.
Dolce Sport a fost pe locul 9 la nivel național, cu o medie de 171.000 de telespectatori. La nivel urban, televiziunea grupului Romtelecom a fost pe locul 15, cu o medie de 47.000 de privitori pe minut.
Aseară, pe intervalul meciului, Kanal D a difuzat serialul Suleyman și a continuat apoi cu emisiunea WowBiz. Postul turc a fost urmărit, pe acest tronson, de 2,1 milioane de persoane, dintre care 1,3 milioane de telespectatori erau de la orașe.
Audiența posturilor de televiziune luni, 22 aprilie, pe intervalul meciului Steaua – Petrolul
NATIONALURBANKanal D2.150.000 telespectatori pe minut (11,3 rtg)Kanal D1.333.000 (12,7)Antena 11.955.000 (10,3)Antena 11.181.000 (11,3)Pro TV1.160.000 (6,1)Pro TV548.000 (5,2)Acasa TV794.000 (4,2)Acasa TV314.000 (3)Prima TV648.000 (3,4)Prima TV253.000 (2,4) Sursa foto: Mediafax
Meciul de fotbal Steaua – Petrolul și Suleyman au fost aproape la egalitate. Ce-i drept, meciul de fotbal a fost difuzat pe două posturi, la Antena 1 și la Dolce Sport, iar audiența cumulată a acestora a fost puțin peste Kanal D. Meciul de aseară a fost urmărit de 2,3 milioane de persoane la nivel național, dintre care 1,2 milioane de persoane erau din mediul urban.
Dolce Sport a fost pe locul 9 la nivel național, cu o medie de 171.000 de telespectatori. La nivel urban, televiziunea grupului Romtelecom a fost pe locul 15, cu o medie de 47.000 de privitori pe minut.
Aseară, pe intervalul meciului, Kanal D a difuzat serialul Suleyman și a con