Ca director general al GMP si presedinte al International Advertising Association (IAA), Felix Tataru a testat piata...si a avut ce testa. Concluzia: sa trecem la urmatorul nivel!, acest lucru insemnand sa realizam ca �publicitatea nu este o arta ci este un business, care trebuie sa raspunda nevoilor business-ului clientilor. Si ca acea idee care iti vine si de care te indragostesti, nu are nici o valoare daca ea nu genereaza valoare pentru brand-ul clientului�, a declarat Felix Tataru in interviul acordat Wall-Street.
Wall-Street: Sa incepem prin a ne da cateva detalii despre momentul in care ai ales publicitatea in detrimentul altui domeniu si despre evolutia agentiei GMP?
Lucram la PRO TV iar in 1998 am cunoscut pe cineva care mi-a cerut sa fac un spot si un pliant. Habar nu aveam, am gresit vreo trei. Dupa aceea am fost sfatuit sa-mi fac o firma insa nu ma incanta ideea. Avand insa niste bani, imi doream sa-mi iau o masina. Masina era inmatriculata pe o firma si cumparand-o, m-am trezit si cu o firma. In doi ani am inchiriat un apartament, aveam o secretara si un DTP-ist, si cand luam salariu de la PRO TV plateam cele doua salarii si chiria. A fost fantastic cand mi-am luat calculator, fax si doua birouri. Firma se numea atunci �General Media Promotion�, si arata cat de mult stiam eu despre publicitate. Asta e si istoria GMP.
Primele lucrari au fost pentru clientul Elmiplant. Apoi am participat la o licitatie, facusem o campanie pentru masina de spalat �Diamant� si peste vreo luna m-au sunat de la Cugir sa-mi spuna ca am castigat licitatia. In februarie 2000, noi am fost cei care am lansat James Bond, �The world is not enough�. Bugetul era foarte foarte mic dar am descoperit ca partenerii traditionali co-branded ai filmului sunt BMW, Smirnoff si Omega, pe care i-am luat ca sponsori. In final, am reusit cu un film prost, prin promovare, sa obtinem