Japonezii de la Mitsubishi continuă să-şi reînnoiască portofoliul de SUV-uri pentru a face faţă mai bine concurenţei europene. La aproape doi ani de când au lansat ASX pe segmentul compact, au revenit cu noua generaţie a lui Outlander.
Cu toate că este anunţată ca a două generaţie, de la exterior noul Outlander pare doar un facelift al generaţiei anterioare. S-a renunţat la partea frontală masivă în stilul lui Lancer în favoarea unei linii clasice care mizează pe crom şi linii mai pătrăţoase.
La interior noua generaţie dispune de mai mult spaţiu şi materiale care chiar dacă nu pot fi caracterizate drept premium, acestea sunt de o calitate net superioară celor de pe generaţia anterioară. Acum totul este plăcut la atingere, indiferent că vorbim de tapiţeria din piele sau de partea superioară a planşei de bord.
Ca şi în cazul generaţiei anterioare, Outlander şi-a păstrat cele trei rânduri de scaune şi totodată caracterul de maşină de familie. Cu toate că pe cel de-al treilea rând pot sta confortabil doar copii sub 15 ani, atunci când acesta este pliat, este oferit un portbagaj de peste 500 de litri.
Noul Outlander este disponibil cu două motorizări, una de 2,0 litri pe benzină şi dieselul de 2,2 litri, care a fost şi testat, ambele dezvoltând 150 CP. Fiind un automobil de familie, Outlander mizează mult pe confort, suspensia mai moale penalizând puţin ţinuta de drum. Pe de altă parte, indiferent de drumul parcurs, sistemul de tracţiune integrală intervine prompt şi asigură aderenţa. În ceea ce priveşte consumul mediu, acesta a fost de aproximativ 8,5 litri/100 km, cu un rulaj atât în mediul urban, cât şi în afara oraşului.
Mitsubishi Outlander
Japonezii de la Mitsubishi continuă să-şi reînnoiască portofoliul de SUV-uri pentru a face faţă mai bine concurenţei europene. La aproape doi ani de când au lansat ASX pe segmentul compact,