Șaizeci din cele 77 de unități Aston Martin One-77 care vor fi produse au fost deja vândute.
Nu cu mulți ani în urmă, orice model care costa câteva sute de mii de euro era considerat ultra-luxos.
Apoi a apărut Bugatti Veyron, un supermodel pe care Volkswagen a solicitat (și a primit) 1,2 milioane de euro.
Mai spre zilele noastre, Lamborghini și Aston Martin au marșat pe noua tendință, fiecare cu câte un model (de serie limitată, se înțelege) – Reventon, respectiv, One-77 – care costă peste un milion de euro.
Dacă vă închipuiți că este dificil, mai ales în aceste vremuri, să găsești clienți pentru o mașină cu un preț atât de ostentativ, mai gândiți-vă o dată.
Potrivit ediției online a revistei ”Autocar”, Aston Martin nu a întâmpinat prea multe probleme cu comercializarea supermodelului One-77.
De fapt, mașina de 1,4 milioane de euro se epuizează aproape la fel de rapid ca pâinea caldă. Șaizeci din cele 77 de unități Aston Martin One-77 care vor fi produse au fost deja vândute.
La fel de fascinant: mulți clienți au comandat și câte un Cygnet. Adică acel autoturism Toyota IQ pe care a fost aplicată o siglă Aston Martin și care costă 36.000 de euro (în loc de 12.000 de euro, cât este prețul de bază al modelului japonez în Marea Britanie).