Planurile hotelierilor vizează extinderea agresivă în zonele încă neexploatate de pe piaţa autohtonă Două noi tendinţe se conturează pe piaţa hotelieră din România. În timp ce
Planurile hotelierilor vizează extinderea agresivă în zonele încă neexploatate de pe piaţa autohtonă
Două noi tendinţe se conturează pe piaţa hotelieră din România. În timp ce unii operatori mizează pe investiţii destinate segmentului de clienţi cu buget redus, alţii vizează profituri obţinute din proiecte de lux, care includ pe lângă hoteluri şi magazine, baruri cluburi, precum şi zone de entertainement.
Este bine cunoscută situaţia hotelurilor din România, al căror grad de ocupare creşte pe fondul dezvoltării turismului de business. Dacă majoritatea operatorilor au pariat pe acest segment, o serie de investitori au găsit două nişe prin care să exploateze turismul de leisure. Este vorba despre hotelurile clasificate la două stele din principalele oraşe şi resorturile destinate clasei premium.
Continental Hotels, cunoscut pe piaţă pentru brandul Continental Forum, va intra pe segmentul "buget redus" prin lanţul Hello Hotels. Acesta va însemna o reţea de 10 unităţi concentrate mai ales în provincie. Primul hotel sub acest brand va fi deschis însă în Bucureşti, pe 15 iunie 2008.
Targetul vizat este reprezentat de turiştii români. Compania vizează investiţii de aproape 140 milioane de euro pentru consolidarea pe segmentele două, trei şi patru stele. "În următorii trei ani vom construi minimum nouă hoteluri de trei şi patru stele", a declarat Radu Enache, director general Continental Hotels. Pe segmentul trei stele, compania va opera în colaborare cu lanţul Accor.
Resorturile de top se duc în Maramureş
Pe de altă parte, britanicii de la Copper Beech sunt interesaţi de segmentul premium. Compania va dezvolta în următorii cinci ani trei-patru resorturi