Matthew McConaughey insista sa joace in filme slabe - eufemistic spus. Si nu numai atat - interpreteaza iar si iar acelasi personaj.
Desi mai are din cand in cand cate un rol care ne reaminteste ca e totusi un actor, McConaughey se intoarce mereu la comediile romantice si la zambetul macho.
Pentru cei care nu au vazut suficiente comedii romantice amortite cu frumuselul Matthew McConaughey si au un sentiment de deja-vu, "Fantomele fostelor iubite" poate parea ca incepe foarte bine: intr-un studio fotografic, cu agitatie in randul multor femei semi-imbracate (de fapt, mai deloc imbracate), manechine, fotomodele - toata gama si pigmentii. Fotograful sexy si greu de cucerit, Connor (McConaughey), cu un aer care spune, "sunt un Don Juan, nu-i asa?", are reputatia de a nu se lega la cap cu nici o femeie; ba mai mult, de indata ce o tanara se indragosteste de el, primul lucru pe care-l face este s-o paraseasca. Este genul care fuge din patul unei femei, in plina actiune, ca sa termine relatiile cu alte trei (fotomodele) furioase. Pe de alta parte, toate personajele feminine care roiesc in jurul lui par strasnic "lobotomizate"; nici nu-ti mai vine sa-l acuzi pe Connor ca fuge mancand pamantul.
Fotograful de vedete o tine tot asa pana cand, intr-o zi, fratele sau il anunta ca se-nsoara, gest de neconceput pentru holteiul incorigibil.
Cel de-al cincilea film al lui Mark Waters ("Freaky Friday, Mean Girls") este un soi de farsa gretoasa despre sex dar fara sex. De data aceasta, in ciuda obiceiului pe care si l-a creat Matthew McConaughey nu-si mai arata muschii bine lucrati chiar asa, pe orisicare centimetru de pelicula. Numai ca, in afara acestui amanunt-surpriza, "Fantomele fostelor iubite" este predictibil cap-coada. Ba nu! Mai e o surpriza, la fel de trista, si in egala masura neasteptata: cand e vorba de comedii romant