Campaniile publicitare derulate pe suporturile Digital Frame sunt vazute zilnic de cca 60.000 persoane, conform datelor obtinute cu ajutorul sistemului de contorizare a traficului. Digital Frame-ul, cel mai modern suport de pe piata publicitatii indoor, este dotat cu un sistem de contorizare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana in imediata lui vecinatate. Acest sistem permite astfel masurarea audientei unui suport publicitar, fiind primul si singurul mecanism de acest g
Campaniile publicitare derulate pe suporturile Digital Frame sunt vazute zilnic de cca 60.000 persoane, conform datelor obtinute cu ajutorul sistemului de contorizare a traficului.
Digital Frame-ul, cel mai modern suport de pe piata publicitatii indoor, este dotat cu un sistem de contorizare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana in imediata lui vecinatate. Acest sistem permite astfel masurarea audientei unui suport publicitar, fiind primul si singurul mecanism de acest gen in locatiile de tip mall.
In interval de o luna s-au inregistrat 8.000.000 de afisari. Din punct de vedere statistic o persoana merge la mall de 4 ori pe luna, astfel ca Digital Frame-urile sunt vizualizate de 2.000.000 de vizitatori distincti/luna, deci de cca. 60.000 vizitatori distincti/zi.
Unul dintre avantaje ale Digital Frame-ului este amplasarea strategica, in locatii tip mall, fiind ideale pentru o campanie de brand awareness.
Cu ajutorul acestui sistem oamenii de merketing au la dispozitie date de trafic concrete referitoare la numarul de persoane care vad campaniilor publicitare derulate pe Digital Frame.
Sursa: SPM Indoor