Ceea ce ar fi trebuit să arate ca o "vitrină" tehnologică de ultimă oră a sfârşit prin a deveni un bâlci ieftin care a lăsat un gust amar participanţilor la eveniment. Pentru 10 zile, Ceea ce ar fi trebuit să arate ca o "vitrină" tehnologică de ultimă oră a sfârşit prin a deveni un bâlci ieftin care a lăsat un gust amar participanţilor la eveniment.
Pentru 10 zile, SIAB 2007 ar fi trebuit să fie punctul de referinţă pentru industria auto şi pasionaţii acesteia, scopul principal al evenimentului fiind schimbul de informaţii între clienţi şi producători. Însă deficienţele organizatorice au făcut ca salonul auto să devină un eveniment cu iz balcanic.
Aglomeraţie, nervi, locuri de parcare limitate şi scumpe, acces greoi, WC-uri insalubre, căldură insuportabilă în corturi, şi foarte mult timp pierdut. Cam aşa poate fi caracterizată a şasea ediţie a Salonului Internaţional Auto Bucureşti. Prin unele state mai dezvoltate, un salon auto este conceput strict pentru ca producătorii să îşi poată etala diversele modele, iar clienţii să vină în contact cu maşina la care, nu doar visează, ci doreşte s-o şi cumpere.
Chestia cu achiziţionatul maşinii nu se întâmplă exact la salonul auto. Însă cum SIAB 2007 se desfăşoară în România, influenţele trebuiau să capete iz mioritic, aşa că importatorii s-au pus pe oferte speciale, care să atragă cât mai mulţi clienţi. Oricum, cei care au avut răbdarea necesară să se deplaseze până în Otopeni, nu erau hotărâţi ce marcă ori model îşi doresc.
Majoritatea vizitatorilor vor doar să prospecteze piaţa, în vederea achiziţionării ulterioare a unui automobil, nu se ştie care. Printre românii de rând, am găsit sâmbătă şi oameni de afaceri de succes, care, evident, au avut prioritate în achiziţionarea de maşini.
Toţi vor maşină, însă nu sunt decişi care anume model
Nu doar VIP-urile au fost interesate de maşin