Principalele posturi TV româneşti au înregistrat luna trecută o diminuare a ratingurilor cu 10 - 20% faţă de martie. Declinul audienţelor este explicabil prin faptul că în lunile de primăvară-vară consumul TV scade. Cea mai importantă creştere a fost cea a postului sportiv GSP. Pro TV rămâne lider de audienţă atât în intervalul prime-time (19.00–23.00), cât şi pe întreaga zi. Astfel, principalul post TV al trustului MediaPro a avut o audienţă medie de 313.000 telespectatori pe minut, cu 15% mai mică decât în luna martie.
Competitorul său, Antena 1, a înregistrat o scădere de 22%, cu o audienţă medie de 263.000 de privitori pe minut. În top trei, cele mai urmărite televiziuni, se află Acasă TV, cu o audienţă medie de 136.000 de telespectatori pe minut, cu 11% mai mică faţă de martie.
Televiziunea publică (TVR 1) se află mult în spatele celor două, ajungând pe ruşinosul loc opt. TVR 1 a fost urmărit în luna aprilie de 90.000 de persoane pe minut. Televiziunea de sport GSP TV a fost singura care a avut o creştere a numărului de telespectatori cu 30%, datorită difuzării meciurilor din Liga I.
Postul sportiv al trustului Intact a fost urmărit, în medie, de 34.000 de persoane pe minut, cu 30% mai multe decât în luna martie. OTV a fost urmărit, în luna aprilie, de 61.000 de români, în medie, pe minut, înregistrând o scădere cu 16% a ratingului.
Pro TV redevine lider în prime-time
În prime-time (intervalul 19.00-23.00) liderul clasamentului a redevenit Pro TV, care fusese depăşit în luna martie de Antena 1. Postul TV a lui Sârbu a avut în luna aprilie în intervalul orar 19.00-23.00 o audienţă medie de 719.000 telespectatori pe minut, cu o scădere de 13% faţă de martie. Antena 1 a înregistrat o scădere de 20% a ratingului, având 663.000 de privitori.
Realitatea TV a realizat o creştere a aud