Vremea bicicletelor anonime a trecut. Vrem nu vrem, acum sunt în trend "bike-urile" de firmă (fiţe), ultimul răcnet în materie de modă urbană. Sursa: Adi Pîclişan
Totul a ponit din Occident, bineînţeles. Acolo unde de multă vreme lumea a renunţat la maşini pentru a face mai multă mişcare, pentru a economisi şi, de ce nu, pentru a polua mai puţin mediul. Iar cei care fac legea în trenduri au intuit potenţialul de accesoriu la modă al bicicletei.
Primul pas l-a făcut Casa Chanel în anul 2008, când dragostea pentru sport a creatoarei de modă Coco Chanel a fost celebrată prin lansarea unei biciclete ergonomice cu opt viteze. "Handmade", din aluminiu, cu piele matlasată şi logoul casei… A fost lansată în ediţie limitată, preţul fiind de 12.695 de dolari.
Lovitură în materie
Se spune că ar fi bine să facem un efort de imaginaţie şi să ne gândim cât de aerisite ar arăta străzile dacă toată lumea şiar schiziţiona câte o bicicletă. Până aici nici o problemă, doar că specialiştii în trenduri spun că nu una oarecare, ci una fabricată de Mercedes! O asemenea bijuterie are preţul de aproximativ 1.750 dolari, se poate "împacheta" şi "păstra" în dulap.
Însă lovitura în domeniu a dat-o renumita firmă Lacoste, cunoscută în lumea modei. Cum Rene Lacoste, fondatorul mărcii a fost un inovator, actuala conducere a decis că a rămâne doar la fabricat haine nu este destul. Astfel, au apărut mai multe produse cu renumitul crocodil ca siglă: skiuri, plăci de surf, căşti de motocicletă, mingi de fotbal şi de rugby. Şi o bicicletă! Un model deosebit de bicicletă urbană. Foarte elegantă, componente high-end, 14 viteze, cadrul, jantele şi anvelopele de culoare albă, purtând inscripţia Lacoste Look.
Mai scump, mai bun
Bicicleta Lacoste are cadru rigid, fără suspensii şi este dotată cu frâne disc pe ambele roţi. Pentru alimentarea farului există un dinam montat