Platforma de streaming online a inceput deja testarile tehnologiei de foarte intalta rezolutie si spera ca pana la finalul anului viitor sa o implementeze in cadrul Netflix.
“Vrem ca Netflix sa devina unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4K”, a spus Reed Hastings, CEO-ul serviciului de streaming online, in cadrul unui eveniment in care compania si-a anuntat evolutia si planurile pentru anul care urmeaza.
Este de asemenea de asteptat ca Netflix sa lanseze de anul viitor continut video 4K propriu, fiind unul din serviciile care a lansat pe piata mai multe productii cinematografice proprii (ex: serialul House of Cards).
Veniturile Netflix s-au ridicat la 3,6 miliarde de dolari, pentru anul fiscal 2012.O piata care ar putea creste de aproape trei ori in urmatorii doi ani
Desi au fost introduse pentru prima data in toamna anului trecut, televizoarele cu tehnologie de foarte inalta definitie (4K) se vor bucura in anii urmatori de un succes neasteptat in randul utilizatorilor. Cel putin asa sustin reprezentantii producatorului japonez de electronice Sony, care se bazeaza pe studii de piata ale companiilor de cercetare dar si pe o crestere a apetitului venita din partea consumatorilor.
Citeste si:Europe House ramane "cladirea Orange""Dr.House" a ajuns la final. Ce urmeaza pentru Hugh LaurieE oficial: Magazinele House of Art si Levis au intrat in insolventa
“Este o piata in care ne punem mari sperante, in care concurenta devine tot mai acerba in special cu productia din China. Ca orice tehnologie la inceput de drum costul poate fi in prezent ridicat, dar in viitorul apropiat ne putem astepta la o echilibrare a pretului televizoarelor 4K. Ne putem astepta de asemenea la introducerea tehnologiei si pe televizoarele cu diagonale mai mici, de exemplu de 81 de cm, dar asta depinde intr-o mare masura de cum va raspunde piata. In pr