De la inceputul anului, la Casa Judeteana a Asigurarilor de Sanatate, au fost primite 43 de plangeri din partea asiguratilor, 29 dintre acestea fiind rezolvate, celelalte dovedindu-se neintemeiate. Sase dintre plangeri au fost rezolvate de compartimentul juridic al CJAS. Restul reclamatiilor sesizau presupuse incalcari ale conduitei medicilor, refuzul eliberarii de medicamente compensate si gratuite, lipsa formularele pentru retete etc. De precizat ca a existat o plangere, neconfirmata, de la Podu Iloaiei, de unde se reclama faptul ca un tigan nu a fost consultat de medic. Avand in vedere numeroasele plangeri adresate CJAS, presedintele Adrian Butuca a decis acordarea de audiente in fiecare saptamana. Joia, de la 13.30, in decurs de trei ore, cei care asigura conducerea Casei (presedintele, vicepresedintele si directorul general) vor acorda audiente persoanelor nemultumite de activitatea din sistemul medical. Se spera ca in acest mod va fi gasita posibilitatea rezolvarii operative a doleantelor asiguratilor. (C.D.)
De la inceputul anului, la Casa Judeteana a Asigurarilor de Sanatate, au fost primite 43 de plangeri din partea asiguratilor, 29 dintre acestea fiind rezolvate, celelalte dovedindu-se neintemeiate. Sase dintre plangeri au fost rezolvate de compartimentul juridic al CJAS. Restul reclamatiilor sesizau presupuse incalcari ale conduitei medicilor, refuzul eliberarii de medicamente compensate si gratuite, lipsa formularele pentru retete etc. De precizat ca a existat o plangere, neconfirmata, de la Podu Iloaiei, de unde se reclama faptul ca un tigan nu a fost consultat de medic. Avand in vedere numeroasele plangeri adresate CJAS, presedintele Adrian Butuca a decis acordarea de audiente in fiecare saptamana. Joia, de la 13.30, in decurs de trei ore, cei care asigura conducerea Casei (presedintele, vicepresedintele si directorul general) vor acorda aud