Distribuitorul de electrocasnice Marelvi a înregistrat, în primele luni ale anului curent, un rulaj similar cu cel din primele şase luni ale anului trecut şi îşi propune să depăşească până la finele anului o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de euro.
Aproximativ 40% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentată de vânzările de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezintă din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piaţa locală. În prezent, brandul premium Liebherr deţine peste 25% din piaţa electrocasnicelor frigorifice premium din România, fiind cel mai important brand din portofoliul companiei.
"Până la finalul acestui an, vizăm vânzarea unui număr de produse Liebherr cu mult superior faţă de anii anteriori, iar pentru următorii trei ani vizăm dublarea volumului de vânzări pentru acest brand. Dorim pentru acest semestru o creştere a vânzărilor cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar în acest moment deja avem rezultate care să ne îndreptăţească aceste aşteptări", declară Marian Burlan, Director Executiv Marelvi.
Brandul comercializează în România o gamă de produse specializate în răcire, incluzând frigidere de dimensiuni mici, combine şi frigidere, lăzi frigorifice şi vitrine pentru păstrarea şi temperarea vinurilor şi trabucurilor, cu dispozitiv de control al temperaturii şi umidităţii, precum şi frigidere şi congelatoare pentru uz comercial.
Marian Burlan a mai spus: "Estimăm că lunile iulie şi august vor aduce o creştere de cel puţin 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, una dintre motivaţii fiind faptul că, în general, vârfurile de vânzare apar în perioadele călduroase ale anului. Atunci consumatorii români se lovesc de faptul că anumite frigidere nu mai fac faţă sau pur şi simplu se evidenţiază mai mult nevoia sau dorinţa de a achiziţiona un frigider nou. Pe locul doi ca sezo