Sistemele sanitare traseaza cu linii albe, intr-un stil minimalist, ultima camera dintr-o locuinta moderna in care inovatia nu are gust fara confort.
Inaugurate in Roma antica, baile au fost considerate imorale la caderea Imperiului, obtinandu-si abia mai tarziu statutul de indispensabil. Producatorii si distribuitorii de sisteme sanitare se confrunta astazi nu numai cu mania utilitatii, dar si cu cea a confortului si a stilului, intersectandu-se si cu aria terapeutica. Desi sistemele sanitare de lux sunt achizitionate de o clasa restransa, acestea inaugureaza un nou concept care inglobeaza nu numai un nivel de viata, dar si un model de business. Persoanele active si moderne apreciaza sistemele sanitare care necesita intretinere usoara, iar adeptii luxului adauga la acestea o tehnologie aparte.
"Baia trebuie sa fie un simbol al curateniei, al simplitatii si al inovatiilor tehnologice surprinzatoare", spune Denisa Stefanescu, asistent de comunicare la Delta Distribution, unul dintre cei mai mari distribuitori de placi ceramice si obiecte sanitare. Reprezentantii companiei Delta Distribution au inregistrat in acest an vanzari importante si la produsele cu design deosebit, semnate de nume marcante si adresate clasei premium. Printre acestea se numara chiar si cele in forme geometrice precum Verso - Catalano sau lavoare asimetrice, boluri si lavoare pentru incastrat in blat, cum este modelul Palomba - Laufen. Printre caracteristicile tehnice ale produselor de lux se numara inchidere automata lenta sau tratare antibacteriana a capacului, potrivit reprezentantilor Delta Distribution.
Ca urmare a dezvoltarii clasei de consumatori premium, compania Mondial, parte a grupului german Villeroy&Boch, va lansa o noua colectie de sisteme
sanitare. "In prezent portofoliul de produse Mondial se adreseaza doar segmentelor economic si mediu, insa