AIESEC Braşov vine cu o nouă propunere pentru studenţi. 20 de studenţi sunt invitaţi să participe la sesiunile de training al Şcolii de Marketing, un proiect ce se va desfăşura în perioada 18-20 iulie. Sesiunile de training se vor ţine pe Colina Universităţii, iar un curs se va întinde pe aproximativ o oră şi jumătate, urmărind mai multe domenii de interes: Public Relation (vineri, începând cu ora 10.00), Marketing vs Advertising (sâmbătă, de la ora 9.30), Buisness to Buisness Marketing (sâmbătă, de la ora 11.30), Image and Emotional Marketing (duminică, ora 9.30) şi studii de caz (duminică, ora 11.30). În cadrul Şcolii de Marketing, cei 20 de participanţi îi vor cunoaşte pe George Muraru (Nova FM), Liviu Kristaly (Professional People) şi alţi speakeri din domeniul marketingului. De asemenea, participanţii vor avea ocazia de a pleca într-un stagiu de practică plătit, de scurtă durată (pe perioada verii) într-o ţară europeană. Detalii şi înscrieri se pot solicita la adresa marketing.school@yahoo.com. Şcoala de vară face parte din proiectul regional AIESEC Braşov, CEE the Summer, care se desfăşoară simultan în ţările din Europa Centrală şi de Est în care organizaţia este prezentă. AIESEC Braşov vine cu o nouă propunere pentru studenţi. 20 de studenţi sunt invitaţi să participe la sesiunile de training al Şcolii de Marketing, un proiect ce se va desfăşura în perioada 18-20 iulie. Sesiunile de training se vor ţine pe Colina Universităţii, iar un curs se va întinde pe aproximativ o oră şi jumătate, urmărind mai multe domenii de interes: Public Relation (vineri, începând cu ora 10.00), Marketing vs Advertising (sâmbătă, de la ora 9.30), Buisness to Buisness Marketing (sâmbătă, de la ora 11.30), Image and Emotional Marketing (duminică, ora 9.30) şi studii de caz (duminică, ora 11.30). În cadrul Şcolii de Marketing, cei 20 de participanţi îi vor cunoaşte pe George Muraru (No