“Suntem prea prinsi in comunicarea clasica, iar lumea incepe sa se dezvolte intr-o alta directie”, le-a spus presedintele PSD Victor Ponta reporterilor de televiziune adunati in jurul sau la finalul unei intalniri a politicianului cu o mana de bloggeri. Cititi intr-un interviu acordat Wall-Street cum vrea politicianul sa-si construiasca un brand in online si sa vorbeasca pe limba publicului tanar.
Dintre declaratiile lui Victor Ponta la intalnirea cu bloggerii organizata de Asociatia Consumatorilor de Media:
• N-am timp sa scriu eu pe pagina de Facebook. De asta nu-mi place.
• E neprofesionist, dar imi scriu singur toate discursurile.
• Blogurile politicienilor n-au fost facute pentru voi (bloggeri – n.r.), ci pentru media. Un blog pentru care sa dau ca la biliard, cu manta, si s-ajunga tot in media n-are rost.
• Imi pare rau ca n-am un ghost writer; sa stea cineva langa mine si sa scrie tot ce mi se intampla.
• Daca mi-ati lua nu telefonul, ci si iPad-ul acum, ar fi ca si cum mi-ati taia un picior.
Wall-Street: Spuneati ca veti lansa curand un videoblog. Cum va fi?
Victor Ponta: Acela va fi pe partea de comunicare politica. Eu astazi n-am vrut sa vorbesc de comunicare politica, am vrut sa vad daca am vreo sansa sa fiu un blogger normal sau sunt condamnat sa fiu doar un politician care foloseste retele de socializare sau, ma rog, noile metode de comunicare online strict politic. Acum mi-au dat ceva sperante ca am sanse sa fiu primit si in lumea bloggerilor, nu sa raman doar in lumea politicienilor care folosesc online-ul. O sa vad daca e o sansa pe care pot s-o fructific.
Wall-Street: Deci ati putea sa aveti un videoblog politic si un blog personal.
Victor Ponta: Categoric da. Partea de videoblog va fi pe site-ul politic, al partidului, si va fi strict de comunicare politica. Al meu as vrea sa fi