În 2012, clipurile care au devenit virale ne-au amuzat, ne-au surprins ori ne-au intrigat, fiecare privitor reacţionând în felul său. Un lucru este cert însă: nu ne-au lăsat indiferenţi, iar asta se poate observa din numărul de vizualizări înregistrate de fiecare dintre aceste videoclipuri.
“Gangnam Style”, cel mai vizionat clip al tuturor timpurilor
A fost publicat în iulie, 2012 fiind anul “Gangam Style”, scrie CNN. Clipul coreeanului Psy a devenit cel mai vizionat de pe YouTube în momentul în care a depăşit recordul deţinut anterior de Justin Bieber, respectiv de 804 milioane de vizualizări pentru melodia “Baby”.
Hitul lui Psy îl înfăţişează pe rapper îmbrăcat în costum, cu ochelari de soare, dansând într-un mod care a devenit deja cunoscut în toată lumea.
Parodia "Mitt Romney Style" a devenit viral, având peste 26 de milioane de vizualizări la ora la care a fost scris acest articol. Clipul a apărut în luna octombrie şi îl ironizează pe guvernatorul republican care a pierdut alegerile din SUA.
Cea mai bună reclamă a adunat peste 39 de milioane de vizualizări din aprilie şi până acum şi promovează lansarea canalului de televiziune belgian TNT. În videoclip se observă un buton roşu aşezat într-o piaţă dintr-un oraş belgian cu un semn pe care scrie : “Push to add drama” (Apasă pentru a adăuga dramatism).
Cel mai urmărit documentar : Kony 2012
Cu peste 94 de milioane de vizualizări din luna martie, de când a fost publicat, documentarul a fost criticat de anumite persoane care l-au considerat mult prea simplist, imprecis, fiind acuzat că ar distrage atenţia de la acţiuni caritabile mai eficiente. Clipul spune povestea lui Joseph Kony, un bărbat care este căutat de Curtea Penală Internaţională pentru crime împotriva umanităţii.
Cea mai bună cerere în căsătorie
Are peste 16 milioane