Adunarea Generală a Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a decis schimbarea denumirii asociaţiei şi menţinerea în funcţie a preşedintelui Silviu Ispas.
Membrii asociaţiei au apreciat că vechea denumire nu mai corespundea gradului actual de dezvoltare a activităţii asociaţiei şi serviciilor diverse pe care aceasta le desfaşoară în prezent. Noul nume va fi Biroul Roman de Audit Transmedia, denumire care reflectă activitatea de bază a biroului, aceea de verificare şi audit.
Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul măsurării şi verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă a diverselor produse media. În cei 14 ani de existenţă, BRAT a devenit reperul pieţei de publicitate pentru presa scrisa şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor sau traficul siteurilor web.
Joi, 29 martie 2012, a avut loc Adunarea Generală a membrilor asociatiei. Pe ordinea de zi a sedinţei au figurat rapoartele de activitate ale departamentelor asociaţiei, propunerea de modificare a denumirii şi Statutului asociaţiei şi alegeri pentru Consiliul Director BRAT.
Pâna la jumatatea anului 2012 BRAT intentionează să monitorizeze şi investiţiile în publicitatea OOH, putând oferi astfel date integrate de monitorizare a investiţiilor în publicitate pentru patru medii.
Preşedinte BRAT a fost ales Silviu Ispas, care a intrunit majoritatea voturilor celor prezenti. Ispas a mai ocupat funcţia de Preşedinte BRAT între anii 2004 – 2006 şi în 2007-2012.
Biroul Roman de Audit Transmedia are 228 membri: editori de presă scrisă sau online, companii OOH, agenţii şi regii de publicitate, clienţi de publicitate şi difuzori de presă.