Principalul sponsor al Ligii Campionilor nu-şi va mai prelungi parteneriatul cu UEFA, scadent la finele sezonului în curs
"Fericirea copilului tău, de nepreţuit". Vă amintiţi acest slogan, nu-i aşa? Îl auzim de fiecare dată cînd ne pregătim de un meci de Liga Campionilor. Devenise o obişnuinţă, ştiam că imediat după el începe spectacolul şi că trebuie să ne ocupăm locurile în faţa televizoarelor. Spoturile se mai schimbau, regia se mai schimba, personajele se mai schimbau, ideea rămînea aceeaşi. Completată de adevăratul mesaj al filmuleţului: "Pentru toate celelalte există Mastercard".
De existat, Mastercard va exista sigur şi în continuare. Pentru toate celelalte lucruri, mai puţin însă pentru Liga Campionilor. Căci din toamnă nu vom mai regăsi Mastercard printre panourile de pe marginea terenului la partidele din Champions League. Şi, automat, nu vom mai auzi nici reclama pe TVR şi Boom, acolo unde se va muta Liga Campionilor.
Mastercard şi UEFA au încetat o colaborare ce dura din 1994. Mastercard, principalul brand multinaţional al cardurilor bancare de credit şi debit, creat în 1966 de Bank of California, era cel mai vechi şi mai important partener al UEFA pentru Champions League. Contractul dintre cele două entităţi va expira la finele sezonului în curs şi el nu a mai fost reînnoit. Mastercard se alătură astfel lui Vodafone ca nume grele ce vor părăsi Liga Campionilor.
UEFA s-a repliat totuşi destul de repede şi a găsit deja înlocuitorul: UniCredit Group, una dintre cele mai puternice societăţi bancare din Europa. :o Anunţul oficial al înţelegerii este aşteptat în următoarele săptămîni.
Principalul sponsor al Ligii Campionilor nu-şi va mai prelungi parteneriatul cu UEFA, scadent la finele sezonului în curs
"Fericirea copilului tău, de nepreţuit". Vă amintiţi acest slogan, nu-i aşa? Îl