Insolventa consolideaza neincrederea investitorilor. Cererea de intrare in insolventa a "Hidroelectrica" dauneaza grav investitorilor, in plin program de privatizare prin bursa a companiilor de stat. Mesajele de credibilitate si predictibilitate transmise investitorilor in "road-show"-urile facute in strainatate au fost spulberate, luni, la publicarea in presa a cererii insolventei Hidroelectrica, depusa vineri la Tribunal. Desi tot mai multe voci spun ca lis-tarea "Hidroelectrica" a devenit imposibila, pentru o perioada de timp, atat din cauza cerintelor de admitere la cota, cat si din cauza distrugerii increderii investitorilor, ministrul delegat pentru mediul de afaceri, Lucian Isar, a transmis, ieri, ca din punct de vedere tehnic, privatizarea "Hidroelectrica" ramane in picioare, intrarea in insolventa fiind o procedura judiciara. Prin acordul cu FMI, privatizarea "Hidroelectrica" urmeaza sa se faca prin listarea la bursa. Astfel, declaratiile ministrului Isar pot insemna fie ca si-a luat gandul de la listare, fie ca nu cunoaste regulile Bursei. Bursa de Valori Bucuresti nu poate accepta la cota, prin regulile sale (Codul Bursei), o societate in insolventa, potrivit unor surse avizate, precum si avocatilor din domeniu. Situatiile de faliment sau dizolvare sunt, din contra, conditii de retragere de la tranzactionare, scrie Bursa.ro.
Licitatia de 1 mld. de euro pentru autostrazi, amanata. In 2012 nu vor mai fi incepute tronsoane noi. Sansele ca in acest an sa mai fie demarate lucrari la noi tronsoane de autostrada sunt aproape de zero, dupa ce licitatiile pentru ultimele 4 sectiuni necontractate din sectorul de autostrada dintre Sibiu si Nadlac si pentru o sectiune din A3 au fost din nou amanate cu mai bine de o luna. CNADNR a anuntat marti ca termenele de depunere a ofertelor pentru loturile 2, 3 si 4 (72 de km) din Autostrada Lugoj - Deva, pentru lotul