Raliul Câmpulungului 2010, eveniment organizat de Federaţia Română de Automobilism Sportiv în preambulul Zilelor Municipiului Câmpulung a deschis, ieri, Campionatul National de Rally Sprint al României. 12 echipaje totalizând 24 de piloţi s-au înscris, în final, la startul concursului.
Echipajul Octavian Popa si Mihaela Beldie, în premiera în această formulă, care a concurat pe un Mitsubishi Evo IX, a fost câstigătorul Raliului Câmpulungului 2010. Din cauză faptului că traseul a fost puternic afectat de ploile din cursul saptămânii, organizatorii au decis ca proba de la Strâmtu sa fie redusă la jumătate, aşa că în premieră, s-a alergat în viteză, la întoarcere pe această probă.
Pe speciala de la Bughiţa s-a alergat pe ploaie dar în ciuda vremii nefavorabile, spectacolul a fost la nivelul aşteptărilor. Trei dintre echipaje, însă, nu au reusit să termine cursa. Bogdan Tălmăşan - Marcus Andreoiu, Valentin Popa - Traian Pavel şi Cristian Ciobotea - Dan Dobre au fost nevoiţi sa abandoneze din motive tehnice.
Pe locul doi la general a terminat echipajul format din Viorel Ivan - Gheorghe Dumitru, care a reuşit, pe o Dacia Logan, să învinga echipaje care au concurat pe maşini mult mai puternice. Pe locul trei a terminat echipajul format din Dorin Banciu şi Gabriel Covaci, care a concurat pe Toyota Celica GT4.
Vali Porcişteanu şi-a ţinut promisiunea
Pentru Rally Show-ul de seara , în centrul Munnicipiului Câmpulung a fost amenajat un traseu special, extrem de tehnic. Dorin Banciu si Gabriel Covaci, Mihaela Beldie şi musceleanul Viorel Ivan au oferit publicului un spectacol de zile mari. În ciuda ploii torenţiale, muscelenii nu au părasit Rally Show-ul, asteptând prestaţia pitesteanului Vali Porcisteanu, care aşa cum a promis, a ridicat publicul în aer.
La demonstratie au participat şi copiii de la Clubul Elevilor Rucăr, secţia carting