* eMAG: Creştere de 64% în primul semestru
"eMAG", cel mai mare magazin online din România, închide prima jumătate a anului 2010 cu o cifră de afaceri de 41 de milioane de euro, în creştere cu 64% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, anunţă reprezentanţii societăţii. Până la finalul anului, "eMAG" îşi menţine obiectivul de realizare a unei cifre de afaceri de 100 milioane euro.
"Evoluţia foarte bună din prima jumătate a anului 2010, mult peste media pieţei, se înscrie în previziunile noastre iniţiale, fiind impulsionată de lansarea de servicii premium, deschiderea de showroom-uri în principalele oraşe din ţară şi de diversificarea constantă a ofertei de produse. Continuăm să ne întărim poziţia şi pe segmentul corporate, prin oferirea de servicii personalizate pentru companiile medii şi mari: account management, transport gratuit şi preferenţial, posibilitatea de a cumpăra orice produs dintr-un singur loc, acordare de discount-uri la volume importante de achiziţii, precum şi acordare facilă de termene de plată," a declarat Iulian Stanciu, directorul general "eMAG".
Potrivit estimărilor "eMAG", piaţa de retail online a înregistrat o creştere cu aproximativ 30% în prima jumătate a acestui an, în timp ce întreg sectorul de retail IT&C, electronice şi electrocasnice a înregistrat o contracţie de 10%. Ascensiunea mediului online vine pe fondul maturizării jucătorilor din acest domeniu şi a creşterii încrederii consumatorilor în achiziţiile online, este de părere Iulian Stanciu, care declară: "Estimăm o creştere uşoară a pieţei în a doua jumatate a anului, urmată de o evoluţie accelerată în următorii doi ani. Ca şi consum electro-IT suntem extrem de jos chiar şi faţă de ţările din regiune, iar calmarea pieţei bombardate până acum de ştiri < senzaţionale > negative va duce la sporirea încrederii şi creşterea consumului".
În ultimul a