Pagani Zonda Revolucion este ultima apariţie din gama de supermaşini, fiind o combinaţie între fibră de carbon, ingeniozitate şi design agresiv, scrie Business Insider.
Supermaşina va costa 2,8 milioane de dolari şi numai cinci bucăţi vor fi fabricate.
Revolucion este apogeul a tot ceea ce reprezintă Zonda, având un motor AMG V12 de 6 litri care ajunge la 800 de cai putere, iar maşina având o greutate de doar 1.070 kg, cu 45 de kg mai puţin decât Mazda MX-5.
Zonda R, care are mai puţină putere şi cântăreşte şi mai mult decât Revolucion, este capabilă să termine circuitul Nürburgring Nordschleife în doar 6:47.
Cutia de viteze secvenţială în 6 trepte poate schimba vitezele în doar 20 de milisecunde. Şasiul este făcut din carbon-titan, iar restul caroseriei din fibră de carbon. Frânele şi suspensia au fost proiectate să ofere manevrabilitate fără precedent.
Inginerii au avut de lucru şi la design-ul aerodinamic al maşinii, care aduce noi inovaţii, precum deflectoare în faţă şi un stabilizator vertical în spate.
Pagani Zonda Revolucion este ultima apariţie din gama de supermaşini, fiind o combinaţie între fibră de carbon, ingeniozitate şi design agresiv, scrie Business Insider.
Supermaşina va costa 2,8 milioane de dolari şi numai cinci bucăţi vor fi fabricate.
Revolucion este apogeul a tot ceea ce reprezintă Zonda, având un motor AMG V12 de 6 litri care ajunge la 800 de cai putere, iar maşina având o greutate de doar 1.070 kg, cu 45 de kg mai puţin decât Mazda MX-5.
Zonda R, care are mai puţină putere şi cântăreşte şi mai mult decât Revolucion, este capabilă să termine circuitul Nürburgring Nordschleife în doar 6:47.
Cutia de viteze secvenţială în 6 trepte poate schimba vitezele în doar 20 de milisecunde. Şasiul este făcut din carbon-titan, iar restul caroseriei din fibră de carbon. Frânele şi suspen