I.R.I.S. (Integrated Romanian Informations Systems), distribuitorul exclusiv al produselor Apple in Romania, intentioneaza sa dezvolte un nou canal de vanzari catre companii mari si mijlocii, segment ce ar putea genera circa 25% din totalul vanzarilor companiei in acest an, estimate la 24 mil. euro.
"Ne adresam in special companiilor mari din segmentul auto, telecom sau IT care opereaza intr-o piata extrem de competitiva si care doresc sa iasa in evidenta prin oferte si promotii pentru clientii lor", a declarat pentru ZF Viorel Nastase, directorul de vanzari directe al companiei.
El a adaugat ca I.R.I.S. intentioneaza sa colaboreze cu companii care se adreseaza segmentului tanar (15-35 de ani), punandu-le la dispozitie intreaga gama de playere multimedia iPod, computere iMac si laptop-uri MacBook, inclusiv recentul model Air, despre care Apple sustine ca ar fi cel mai subtire notebook din lume.
I.R.I.S. desfasoara in prezent impreuna cu ING Bank o campanie de atragere a clientilor pentru un nou card de credit MasterCard lansat de catre banca luna trecuta. Timp de o luna si jumatate, cele doua companii vor oferi saptamanal ca premii cate 100 de iPod-uri Shuffle cu capacitatea de stocare de 1 gigabyte. Valoarea totala a premiilor este de 144.528 de lei (circa 39.000 de euro).
Nastase considera ca produsele Apple se potrivesc destul de bine cu tipologia clientilor ING. "Banca a introdus conceptul de SelfBank, clientii lor fiind mai 'hi-tech' decat un client obisnuit de banca", a spus el.
Reprezentantul I.R.I.S. a precizat ca poarta in prezent discutii cu mai multe companii telecom si IT, insa nu a dorit sa dezvaluie numele acestora. "Sunt si unele magazine virtuale care realizeaza astfel de promotii, dar nu avem inca contracte semnificative. Pe de alta parte, avem un proiect cu reteaua sociala ce.faci.ro, care ofera saptamanal iPod-uri