A doua ediţie a show-ului culinar MasterChef, difuzat de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, emisiunea a ocupat poziţia de lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public.
Astfel, în minutul de maxima audienţă, înregistrat la ora 21.38, emisiunea ”MasterChef” a înregistrat pe publicul său ţintă un vârf de 17,7 puncte de rating şi 35,3 % cotă de piaţă, de aproape 4 ori mai multe decât obţinea Antena 1, principalul competitor, la acelaşi interval orar.
Datele mai arată că Pro Tv a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public în tot intervalul de difuzare al show-ului culinar. În intervalul 20.25-22.27, postul de televiziune înregistra 13,7 puncte de rating şi 28,5 % cotă de piaţă , pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, clasandu-se astfel pe primul loc în topul audientelor. În acest interval orar, Antena 1 obţinea de două ori mai puţin, respectiv 6,1 puncte de rating şi 12,8 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban Pro Tv a condus detaşat, mai arată cifrele de audienţă, cu o medie de 11,1 puncte de rating şi 20,9 % cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care obţinea 5,9 puncte de rating şi 11% cotă de piaţă.
La nivelul întregii populaţii a ţării, emisiunea ”MasterChef” a fost cel mai urmărit program al serii, cu o medie de 10,2 puncte de rating şi 18,9 % cotă de piaţă, urmat de programele Antenei 1 cu 6,7 puncte de rating şi 12,5 % cotă de piaţă.
În cea de-a doua ediţie a show-ului de la Pro Tv emoţiile concurenţilor au fost expuse în faţa celor trei juraţi şi, deşi a plouat cu critici şi comentarii dure, câţiva participanţi la preselecţii au îmbrăcat şortul ”MasterChef”.
● Izaura Niţoi, o farmacistă pasionată de gătit, este una dintre fericitele concurente care au intrat în etapa ur