Romtelecom, al treilea operator de televiziune pe piata locala, va ajunge la 4-5 canale TV proprii pana la finalul acestui an, inceputul lui 2011, primul dintre aceste posturi fiind recent lansatul Dolce Sport, a declarat, Ovidiu Ghiman, directorul de strategie şi dezvoltare al companiei.
Aceste lansari de canale fac parte din strategia operatorului de a deveni pana in 2012 cel mai important furnizor de servicii de televiziune si internet in Romania si vin in contextul in care compania este intr-o competitie foarte mare pentru clienti cu RCS&RDS si UPC.
In afara de canalul Dolce Sport lansat la sfarsitul lui august, compania a primit in aceasta saptamana licenta de la Consiliul National al Audiovizualului pentru posturile Dolce Movie, Dolce Movie 2 si Dolce Sport 2, ultimul post TV urmand sa transmita din aceasta saptamana.
“Dolce Sport este o prima initiativa care sa ne ajuta sa ajungem principalul furnizor de divertisment, iar in perioada urmatoare vom mai lansa cateva canale de filme si muzica branduite Dolce”, a declarat Ovidiu Ghiman.
Canalul Dolce Sport este disponibil pe platformele Dolce (televiziune digitala prin satelit si IPTV), NextGen si Boom, fiind vizionat in peste 1,2 milioane de case.
Dolce Sport a achizitionat pana acum drepturile de difuzare pentru cele 112 meciuri care compun al doilea pachet de drepturi de televizare ale UEFA Champions League, cea mai populara competitie intre cluburi la nivel mondial, primul pachet de drepturi de televizare a meciurilor din Liga a doua de fotbal a Romaniei, Campionatul de fotbal al Portugaliei, Cupa Ligii Frantei la fotbal, Cupa Braziliei la fotbal, Cupa mondiala la handbal feminin Campionatul de rugby al Frantei, Campionatul de rugby al Angliei si pentru "Autumn Internationals", competitie a celor mai puternice echipe nationale de rugby.
O miza importanta ramane insa