La 19 ani cand a venit la Bucuresti din orasul natal, Tulcea, nu cunoastea pe nimeni in Capitala si i se parea ca aceasta este un fel de New York. Ca sa iasa in evidenta s-a implicat in organizatia studenteasca Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), iar cu aceasta ocazie si-a dat seama ca vrea sa aiba propriul business.
“Copiii au nevoie de modele cat mai bune si valori, iar pana la o anumita varsta acestia le gasesc si le inteleg prin povesti. De exemplu, una dintre cartile care m-a format a fost <
Ea inceput afacerea Boko in august anul acesta, dar primele proiecte au aparut abia din octombrie.
Cifra de afaceri de 25.000 de euro in 2012
Investitia a fost in jurul a 1.500 de euro, iar banii au fost stransi in perioada in care tanara a lucrat ca junior consultant la o companie de consultanta in domeniul hotelier.
Suma a fost folosita pentru a lansa site-ul Boko.ro si pentru a-si cumpara de pe Amazon carti despre afaceri de organizari de evenimente, despre start-upuri cu produse si servicii pentru copii, carti despre beneficiile lecturii si educatia copilului.
Suma investita a fost deja recuperata, Boko avand o cifra de afaceri de circa 3.000 de euro in acest an.
Pentru 2012, antreprenoarea estimeaza ca va ajunge la o cifra de afaceri de circa 25.000 de euro, din care in jur de 20.000 de euro vor fi generate de proiectele marca Boko, iar restul din serviciile de consultanta pe care Suhov le ofera catre diferite companii cu produse s