Faci parte din categoria celor au terminat cumpărăturile de Crăciun până la finalul lui septembrie? Atunci eşti unul dintre cei mai enervanţi clienţi, potrivit unui studiu publicat de „Daily Mail”.
Alte tipuri dezvăluite includ cumpărătorul din ultimul minute, cel care practic umblă toată ziua, în Ajunul Crăciunului, în căutarea cadourilor, sau a descurcăreţului pe internet, care, aşa cum sugerează şi numele, găseşte toate soluţiile în mediul online.
În timp ce aceste două categorii nu provoacă prea mari nemulţumiri, există un alt tip de persoană care oferă cadouri care nu este pe placul nimănui: cel care oferă cadourile primite de el însuşi anul trecut.
Acest tip de persoană, cu porniri demne de personajul Scrooge, reîmpachetează vechile cadouri primite şi nefolosite, fiind singurul efort pe care-l depune în acest sens.
Sondajul, realizat de NetVoucherCodes.co.uk, a descoperit mai multe categorii, înşirate mai jos.
Gata în septembrie
Este cea mai enervantă categorie dintre toate, potrivit respondenţilor. Începe planurile încă din iulie, are felicitările scrise din august, iar cadourile sunt gata luna următoare. O parte din aceştia sunt oameni calculaţi şi organizaţi, dar cei mai mulţi doar vor să se bucure, într-un mod arogant, de eşecul celor care îşi lasă cumpărăturile pe ultima sută de metri.
În Ajunul Crăciunului
O viaţă ocupată, dar mai ales agitată obligă, de cele mai multe ori, ca evenimentele importante să fie amânate până în ultimul moment. Nu ar fi nicio problemă, dar pentru că totul se întâmplă într-o mare grabă, se cumpără cadouri care nu mai au legătură cu destinatarul, cât cu dorinţa cumpărătorului de a nu lăsa bradul gol de Crăciun.
Descurcăreţul online
Sunt cei pricepuţi, care petrec multe ore pe internet, care ştiu unde se găsesc reducerile şi promoţiile, care preferă confortul de a le fi t