Rezultatele au fost obtinute in urma studiului desfasurat in cadrul programului "Produsul Anului", prin care 4.000 de consumatori romani voteaza anual inovatiile aduse produselor din diverse categorii.
Media Concept Store, agentia de media ce reprezinta in Romania proiectul “Produsul Anului” a acordat in cadrul unei ceremonii desfasurate la Carol Parc Hotel, premiile asociate acestei competitii.
Zeci de produse din diverse categorii au fost inscrise in cercetarea menita sa determine gradul de satisfactie a romanilor vizavi de noutatile aduse in materie de design, functionalitate, ambalaj sau marketing.
“A fost o editie in care am reusit sa imbinam armonios prezenta brandurilor internationale cu brandurile locale. Mai exact, brandurile internationale care au participat in editiile anterioare au continuat si in acest an sa intre in competitie, in timp ce in 2011 am inregistrat un record de participare a producatorilor locali, ceea ce este un semn imbucurator pentru viitor, mai ales in contextul acestor vremuri mult incercate” a declarat Mihaela Paduraru, Project Manager din partea Media Concept Store pentru proiectul Produsul Anului Romania.
Tymbark Cool, bautura racoritoare a anului
La categoria bauturi racoritoare, Tymbark Cool a fost desemnat Produsul Anului 2011. Datorita retetei fara conservanti, precum si a tehnologiei de ambalare in mediu aseptic, Tymbark Cool a reusit sa obtina cel mai inalt grad de satisfactie in randul consumatorilor romani.
De asemenea, inovatiile aduse la nivel de ambalaj si introducerea a doua noi sortimente in gama, Tymbark Cool Limonada si Tymbark Cool Ananas, au atras aprecierea celor mai multi dintre cei 4.000 de respondenti.
“Pentru compania noastra, castigarea unei astfel de recunoasteri reprezinta o dovada in plus a faptului ca produsul Tymbark Cool vine in intampinarea dorintelor consumatori