independente, care practică, în general, tariful maxim.Astfel, cel mai ieftin preţ pe care îl vom plăti pe un kilometru cu taxiul va fi 1,3 lei, cel mai scump ajungând la 3,5 lei. În plus, cei independente, care practică, în general, tariful maxim.
Astfel, cel mai ieftin preţ pe care îl vom plăti pe un kilometru cu taxiul va fi 1,3 lei, cel mai scump ajungând la 3,5 lei.
În plus, cei care sunt prea grăbiţi să se uite atent la tarifele afişate în prezent pe autoturismele galbene şi se trezesc la finalul unei curse de doi, trei kilometri că au de plătit câteva zeci de lei vor fi avertizaţi vizibil în legătură cu preţurile.
Dacă pe taximetru vedeţi bulină verde, săriţi liniştiţi în maşină, pentru că, teoretic, veţi fi taxat cu cel mai mic tarif/km. Depinde de câtă nevoie aveţi să ajungeţi la o întâlnire, ca să faceţi o excepţie şi să urcaţi într-un taxi fără bulină, pentru că asta înseamnă că o plimbare de un kilometru prin Bucureşti va costa în jur de 2 lei. Oricum, ţineţi-vă departe de bulina roşie. Aceasta semnifică tariful maxim sau mai scump decât cel "galben".
Reclamaţii legate de tarifele prea mari
Modificările propuse de Comisia Transporturi şi Infrastructură Urbană, din cadrul Primăriei Capitalei, supuse spre dezbatere săptămâna aceasta, au ca bază sutele de reclamaţii trimise de către oameni Primăriei Capitalei, Poliţiei şi Oficiului de Protecţie a Consumatorilor. "Majoritatea plângerilor se referă la ţepele pe care şi le iau clienţii de la taximetriştii independenţi, care ştiu cum să le distragă atenţia de la citirea tarifelor de pe maşini", explică şeful Biroului Control Tehnic de la Poliţia Rutieră a Capitalei, comisarul-şef Călin Lupşa. El a adăugat că, în prezent, "experţii" practicării celor mai mari preţuri/km de pe piaţa din Bucureşti sunt trei taximetrişti, un tată cu cei doi fii ai lui. "Ristea Gheorghe, Ris