The Group, cel mai mare grup de comunicare pe piata locala, cu afaceri de peste 100 de milioane de euro anul trecut si totodata cu cea mai rapida evolutie pe piata avand in vedere ca a fost lansat in 2005, continua extinderea prin achizitii. Cea mai recentea mutare a fost cumpararea a 51% din agentia de field marketing BrandsOn Marketing, a carei echipa s-a mutat ieri alaturi de cele 14 companii din holdingul condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola.
Aceasta este a doua achizitie importanta pe care cei doi manageri, printre cei mai vechi si cunoscuti in publicitate, o fac pentru dezvoltarea The Group dupa ce in 2008 au cumparat si restul de 50% din actiunile New Media Agency de la Alin Zainescu si Ciprian Stavar, jumatate din pachetul de actiuni fiind preluat in februarie 2007.
“Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ramane la partenerul nostru, Marian Dumitrescu”, a declarat Zoltan Szigeti (foto), presedintelele The Group, despre achizitia companiei lansate in 2003 si care in 2008, a avut afaceri de aproximativ 5,37 milioane de euro si un profit mai mare de 80.000 euro, potrivit datelor Ministerului de Finante.
Conform Registrului Comertului, actionarii BrandsOn Marketing sunt Marian Dumitrescu (35 de ani), care detine 49% din companie si Bogdan Teodor Nicola (36 de ani), fratele Mihaelei Nicola, directorul executiv al The Group cu restul de 51% dintre actiuni. Ultima modificare de actionariat a fost facuta in iulie 2009.
“Noi evaluam in permanenta agentiile specializate in industria comunicarii. Atunci cand le identificam pe cele care au potential abordam in mod pragmatic managementul, actionariatul si facem o oferta. Ne facem bine temele de documentare, astfel incat nu parcurgem timp indelungat in negocieri stufoase. Suntem companie independenta, antreprenori cu pretuire pentru timp, eficienta si pragmatism. Dispretui