Producatorul de electronice Panasonic estimeaza pierderi in valoare de 9,6 miliarde de dolari in anul fiscal curent, din cauza scaderii vanzarilor si cresterii cheltuielilor pentru restructurare.
Compania a incercat sa-si restructureze afacerile, iar costurile aferente sunt estimate a fi de 11 ori mai mari decat s-a crezut initial, relateaza BBC News.
In plus, vanzarile producatorului japonez au fost grav afectare de scaderea cererii in piata de televizoare, dar si de aprecierea yen-ului.
Oficialii companiei au precizat ca nesiguranta din economia globala, din cauza crizei datoriilor din zona euro si a diminuarii cresterii economice in tarile asiatice, inclusiv in China, a condus la o scadere a cererii pentru produsele electronice.
In acelasi timp, consumul din Japonia continua sa ramana scazut. Astfel, vanzarile Panasonic s-au diminuat cu 11 la suta in semestrul al treilea, comparativ cu perioada similara din 2011. La nivel mondial, scaderea a fost de 14 procente, in acelasi interval de timp.
Producatorul de electronice Panasonic estimeaza pierderi in valoare de 9,6 miliarde de dolari in anul fiscal curent, din cauza scaderii vanzarilor si cresterii cheltuielilor pentru restructurare.
Compania a incercat sa-si restructureze afacerile, iar costurile aferente sunt estimate a fi de 11 ori mai mari decat s-a crezut initial, relateaza BBC News.
In plus, vanzarile producatorului japonez au fost grav afectare de scaderea cererii in piata de televizoare, dar si de aprecierea yen-ului.
Oficialii companiei au precizat ca nesiguranta din economia globala, din cauza crizei datoriilor din zona euro si a diminuarii cresterii economice in tarile asiatice, inclusiv in China, a condus la o scadere a cererii pentru produsele electronice.
In acelasi timp, consumul din Japo