Aproximativ 88% dintre clientii portalului imobiliare.ro au ales servicii mai scumpe in medie cu 60% fata de valoarea de 40 de euro a abonamentului folosit pana in octombrie cand agentiile puteau publica pe site pentru aceasta suma un numar nelimitat de anunturi, afirma Adrian Erimescu, director general www.imobiliare.ro.
“Prin acest proces dorim ca pe imobiliare.ro sa avem doar anunturi reale si bine prezentate, sa aducem un plus de valoare clientului final. Pe de alta parte, veniturile imobiliare.ro vor creste deoarece ca orice business care se respecta urmarim sa ne crestem veniturile. De exemplu, 88% dintre agentii au ales un serviciu nou, a carui valoare este, in medie, cu 60% mai mare fata de valoarea abonamentului initial. Deocamdata, este dificil sa estimam suma veniturilor generate de agentii pana la sfarsitul anului, dar cel mai probabil, cifra de afaceri va creste cu cateva procente bune”, a explicat pentru Wall-Street managerul imobiliare.ro
Daca inainte clientii puteau publica oricate anunturi doreau pentru 40 de euro, acum costurile variaza in functie de numarul acestora, pretul platit pentru un anunt fiind intre 0,99 si 3 euro pe luna.
Noile pachete au intre cinci si 200 de oferte, iar acestea cuprind si servicii de promovare suplimentara si branding.
Anul trecut portalul a avut afaceri de 440.000 euro, iar serviciile de promovare pentru agentii imobiliare au reprezentat circa 60% din business.
Pana acum 88% din agentiile imobiliare partenere au incheiat un contract nou, fata de 70% cat preconizau oficialii portalului.
“Cumparatorul final va resimti o schimbare majora in ceea ce priveste calitatea prezentarii ofertelor. Pentru ca va fi nevoit sa plateasca pentru fiecare anunt in parte, brokerul se va stradui sa-si prezinte mult mai bine ofertele, cu suficiente fotografii si detalii. Vizitatorii nu vor mai fi