Ultima ediție din acest an a MasterChef a condus în audiențe. Aproape două milioane de români s-au uitat la emisiunea în care Aida Parascan a fost desemnată câștigătoarea marelui premiu de 50.000 de euro.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audiența ultimei ediții a show-ului culinar de la Pro TV.
LA NIVEL NAȚIONAL. Peste 1,9 milioane de telespectatori din toată țara au fost cu ochii pe ultima ediție MasterChef. Finala a fost în top cinci ediții ale sezonului, la capitolul audiență. Pro TV a fost urmat aseară de Kanal D, care a difuzat serialul turcesc Iffet. Locul al treilea a fost al postului Acasă TV, care a avut Inimă de țigan.
LA NIVEL URBAN. Show-ul de pe Pro TV a avut 1,1 milioane de telespectatori de la orașe. Ediția aceasta s-a clasat peste cea de săptămâna trecută când a avut 961.000 de privitori. Și pe segmentul urban ocupantul celui de-al doilea loc a fost Kanal D, în timp ce Antena 1 a fost pe locul trei.
SEGMENTUL COMERCIAL. Pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, MasterChef a avut o medie de 786.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a fost urmărit de 269.000 de persoane.
Ultima ediție din acest an a MasterChef a condus în audiențe. Aproape două milioane de români s-au uitat la emisiunea în care Aida Parascan a fost desemnată câștigătoarea marelui premiu de 50.000 de euro.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audiența ultimei ediții a show-ului culinar de la Pro TV.
LA NIVEL NAȚIONAL. Peste 1,9 milioane de telespectatori din toată țara au fost cu ochii pe ultima ediție MasterChef. Finala a fost în top cinci ediții ale sezonului, la capitolul audiență. Pro TV a fost urmat aseară de Kanal D, care a difuzat serialul turcesc Iffet. Locul al treilea a fost al postului Acasă TV, care a avut Inimă de țigan.
LA NIVEL URBAN. Show-ul de pe Pro TV a avut 1,1 milioane de telespectatori de