Taxa lunara este de 200.000 lei. Proprietarii de garaje amplasate fara autorizatie si fara contract pe domeniul public, pina la 1 noiembrie, trebuie sa plateasca taxa respectiva pe ultimii cinci ani, adica 10 milioane de lei Consiliul Local Municipal a decis, ieri, sa instituie, incepind cu 1 ianuarie 2002, taxa de ocupare a domeniului public cu constructii provizorii, avind destinatia de garaje, si, implicit, infiintarea "permisului de amplasare garaj". Cuantumul acestei taxe este de 2.400.000 lei anual/garaj, suma ce va fi indexata anual si se va plati anual sau trimestrial, in rate egale, pina la data de 15 inclusiv a ultimei luni din fiecare trimestru. Proprietarilor constructiilor provizorii cu destinatia garaje, li se va elibera "permisul de amplasare garaj", in urma intrunirii cumulative a citorva conditii. Astfel, calitatea de proprietar al constructiei trebuie dovedita cu factura sau contract de vinzare-cumparare. De asemenea, pentru eliberarea permisului, solicitantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate a autoturismului si sa prezinte dovada achitarii taxei de ocupare a domeniului public, pe ultimii cinci ani sau de la data dobindirii garajului. Nu in ultimul rind, solicitantul va da o declaratie pe propria raspundere ca a luat la cunostinta de prevederile hotaririi CLM. Prevederile acestei hotariri sint aplicabile constructiilor cu destinatia "garaj", amplasate fara autorizatie si fara contract pe domeniul public, pina la data de 1 noiembrie, constructiile viitoare urmind a se amplasa numai cu respectarea prevederilor Legii nr. 50/1991, privind autorizarea constructiilor, republicata, modificata si completata prin Legea nr. 453/2001. Primarul Anton Lungu a tinut sa precizeze ca mutarea garajelor de pe canalizari, locuri de parcare, spatii verzi, locuri de joaca pentru copii, dar si in alte situatii, "a inceput, a continuat si va continua. Nu vo