Grupul Realiatea-Catavencu si regia de publicitate AdEvolution au incetat colaborarea inceputa in urma cu patru luni, care presupunea vanzarea la pachet a spatiului publicitar din cele doua portofolii de site-uri. Pe langa activarea unei regii proprii, Realitatea-Catavencu a anuntat si lansarea unui nou proiect online: F5.
Divortul dintre trustul de presa si regia de publicitate a fost o decizie de comun acord, potrivit lui Dragos Stanca (foto), managing director new media Realitatea-Catavencu. “Strategiile companiilor noastre au fost in trecut, insa nu mai sunt 100% complementare. Odata cu demararea proiectului F5, de exemplu, avand in vedere ca si AdEvolution are o strategie asemanatoare pe zona de dezvoltare, colaborarea avea toate premisele sa se sfarseasca sau sa nu mai functioneze corespunzator”, a spus Stanca.
Lansat sub sloganul “re:fresh ideas”, F5 isi propune sa evalueze si sa finanteze proiecte de antreprenoriat online prin crearea de parteneriate cu companii locale si straine, dar si cu antreprenori independenti. Ideea a pornit de la experienta parteneriatului dintre Realitatea-Catavencu si IQads.ro. De altfel, proiectul va fi coordonat si de de Marius Cristea, project manager F5 si fondator IQads.
Strategia online a grupului Realitatea-Catavencu implica, astfel, doua structuri aflate sub management unic (Dragos Stanca – managing director, Marius Cristea – new media manager, Cristina Cucuiu – business affairs manager). Realitatea-Catavencu Online cuprinde operatiunile pe web detinute 100% de grup, iar F5 Web Corp va fi compania de dezvoltare, in parteneriat, a proiectelor noi.
Noua strategie online a grupului prespune ca, incepand cu 1 iunie, toate spatiile publicitare ale Realitatea-Catavencu sa fie vandute numai in regie proprie, sub conducerea lui Sorel Radu, director vanzari online, publishing si radio al grupului. Momentul p