Volkswagen, T Mobile, şi Pepsi sunt printre brandurile ce au reuşit să creeze reclame care au căpătat caracter viral, răspândindu-se rapid prin intermediul reţelelor sociale.
Lista, întocmită de brandrepublic.com, este deschisă de reclama „The Force“ pentru Volkswagen în care un copil joacă rolul lui Darth Vader, personajul din Războiul Stelelor. Clipul a primit peste 4.8 milioane de share-uri. A fost răspândit prin 4.5 millioane de update-uri pe Facebook, 170.000 mesaje pe Twitter şi de 3.000 de postări pe bloguri. Mai mult, reclama fost văzută de peste 46 de milioane de ori.
1. Volkswagen - „Forţa“ 4.774.889 de share-uri
2. DC Shoes - „Hollywood megamercial“ 2.071.900 de share-uri
3. T-Mobile - „Angry Birds live“ 1.814.926 de share-uri
4. T-Mobile – „Nunta regală“ 1.736.800 de share-uri
5. Kia - „Party rock anthem“ 1.458.180 de share-uri
6. 20th Century Fox – „Ridicarea maimuţelor“ 1.149.733 de share-uri
7. David Cornfield Melanoma Fund - „Dear 16 years old me“ 1.125.028 de share-uri
8. Activision - Modern Warfare 3 reveal trailer 1.070.049 share-uri
9. Nissan - „Poneis malditos“ 966.674 de share-uri
10. Nestle - „Ma contrexperience“ 991.080 de share-uri