* Ne-am saturat de stiri despre Dan Diaconescu si Oltchim, sa se uite altii la ele, sa faca bors cu ele. Sau, mai bine, tuica, fiindca, din cate am vazut la stiri, fabricarea a inceput deja, chiar daca inca nu s-a terminat septembrie. Nu ne-am dat seama despre ce fel de sortiment fusese vorba (pesemne ca de caise ori piersici, ceva cules mai demult), dar asta nici nu are mare importanta, romanul va face tuica atata vreme cat va avea, intr-un cui din casa, o pufoaica atarnata! Plus ca am vazut, la un magazin, fructe din import, mai fleoscaite, care erau vandute, din acest motiv, la preturi mai mici decat cele ale fructelor autohtone, din piata, de la tarani, asa ca in fata amatorilor de produse la cazanel se deschid noi orizonturi: tuica de kiwi, horinca de ananas cu lime, palinca de pomelo cu mango sau rachiu de guave! * Ramanem in aceeasi zona, fiindca am vazut un clip care face reclama la noua ciocolata Milka Good, cu prune! Are pe ambalaj doua prune, exact-exact ca prunele alea, care erau, demult, pe eticheta sticlelor de tuica, si care i-au adus celebra denumire "Ochii lui Dobrin". O fi un produs de nisa, o ciocolata pentru adulti? Ne e teama doar sa nu incerce unii romani sa faca tuica din ciocolata... * La noi acasa e curat, chiar fenomenal de curat, daca luam drept termen de comparatie casele pe care le vedem la televizor, prin spoturi publicitare pentru diverse produse de curatat. Oare ce fac locatarii din acele case, se bat cu frisca, isi trag cu sacii de la aspirator, plini de gunoi, peste cap? Arunca oasele de pui si cojile de cartofi sub pat, colectioneaza gandaci si soricei sub chiuveta, isi tin ciorapii murdari sub covor? Am mai vazut asa ceva si pe postul TLC, intr-un serial despre diversi cetateni cu probleme sub scufita, care aduna in case toate gioarsele, ciurucurile si ciuveiele, deci am putea intelege ca, dupa mintea creatorilor de clipuri, produs